Vaya días, vaya días

miércoles, 27 de junio de 2007

Estes últimos días están levando a rabia ... porque joé!!

Onte cando por fin pódese un tirar un pouquexiño ao sol, a un ser terrorífico (jajajajaja) o único que se lle ocorre facer é ... irse por fora!! jajajajajajaja, e pódome rir, porque por sorte non me deu a min, jajajajajaja, vaia cagada!!! jajajajajaja, moitas risas.

Pa rematar, hoxe, cando por fin me decidín volver a autoescola, tócate os huevos!! non chego e miró sair a todos da autoescola!! un maldito incendio pola parte de atrás do edificio fixo que entrara fume polos conductos da ventilación, e por conseguinte non se deu clase...

Ains!! Vaia días éstes, pero hoxe por fin vou a playa!!! pero antes un ratiño a chapotear na piscininha!!

PD. Isto non é nada co que contei no artigo ¿has tenido un mal día? do mes de maio, leédeo e xa me contaredes. Deica!!

7 comentarios:

Bea dijo...

pufff o do bicho ese si que foron as risas!!! jous e vos fuchedes a plalliña e eu non puiden aínda... pero hoxe xa vou!! xD!!! isto de que o tempo sexa unha merda... Bueno un bkñ juapo!!

El mal bicho dijo...

É que este tempo, como ti dia é un merda! pero polo menos poidemos tirarnos na area a tomalo sol coma os caranguexos, jajajaja.
Bikos a ti juapa!

Bea dijo...

SI é certo, pero tanto tomar o sol... máis ben eu tomaba o frio que viña... e hoxe que hai un calor que ''te torras'' Xd!! eu non podo ir porque non teño quen me leve as sete o ensaio... menos mal que pronto cambian a hora... Un Bico moi grande wapisimo!!! ARRIBA PONTE EL CINTURÓN!! jajaja aínda que as outras están moi ben... pero esa traeme recordos de coller eu un micro e poñerme a cantala no festival jajaja e deixou de chover eh? para o ano inventamos nos unha!!

Bea dijo...

Tanto nos ríamos de marta e jessy polo da merda do bicho e adiviña a quen lle tocou?? A MIN!!! POR FAVOR!!! QUE NOXOOOOOO!!! (según miña nai que agora vou ter sorte... a ver se é certo...) pero por sorte foi na moxila e xa a lavei e está a secar... arggg procurarei non estar ao descuberto na porta de clases... xD

Bea dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Bea dijo...

Jua jua tanta merda de ordenador que puxoo duas veces xd

El mal bicho dijo...

jajajajajajaja, eses "bichos" teñen o cu inquieto, e nunca mellor dito, jajajajaja.
Non te preocupes porque cho publicaran 2 veces, así son o doble de risasa, jajajajajajajajajaja!!!
bikos, e agora a rascar a moxila! XD