Rojo, rojo, rojo...

martes, 29 de enero de 2008

Pues hoy y por sorpresa, Telecirco, digo telecinco; nos sorprendió con un inesperado "bloody mary". El caso es que retiran de su programación "Aquí hay tomate", y nos da una de las mejores noticias de los ultimos tiempos.
Pero la forma en la que es transmitida la noticia llega a causarme algo de pena...




Sin embargo, no todo es tan bonito como lo pintan, porque ahora
¿de que se van a nutrir los de "Se lo que hicisteis"? espero que esto no produzca su declive.
Por otra parte, ¿que pondrán los de telecinco?, seguro que algo parecido.

12 comentarios:

Ith dijo...

Pois dame pena a parte do equipo que non sexan presentadores, guionistas e reporteiros. Os camaras e demais xente que se curra o programa perde un traballo (ainda que Telecinco os seguira a ter en nómina, ou non...). Os petardos dos presentadores pena ningunha, igual que os directores (que monos eles).

Pola supresion da telemerda.
Doce meses, doce causas.
A ver que carallo nos poñer agora.

Bea dijo...

aishhh asias polo teu comentario, non coma outra xente que se dedica a poñerme insultos e a chamarme patética. máis que nada o texto ía por unha moza de cangas que o outro día non tivo mellor cousa que facer que amargarme a tarde. por iso desafogueime por aí. non por outra cousa... jo unha aperta moi grande rubi!!! quereseche e moitas asias por to

Gaz dijo...

Me alegro, odiaba ese programa pero mucho mucho.

Anónimo dijo...

vaia!!! non olvidemos todos que Mal Bicho mira Galega TV....Circo é o que ti monetas neste blog con argumentos sin fundamento cos cales ti te creces porque catro persoas do teu entorno fírmanche para que sexas unha máis...porfavor!!!! o día q acades ó menos un cinco por cen de audiencia q ten teleCIRCO falamos vale chabacana....
PARADOJA DEL VALOR: De telecino-telecirco, de blogspot-bloghorror(ejemplo claro este tomateros)

Anónimo dijo...

eu non entendo o que a xente dedicase a facer insultando nos blogs. O carallo, empezan por un, e como miran que non teñen razón, seguen seguen insultando os demáis... Se o que queren é amargarnos a vida e que pechemos o blog, van de puto cú. KEREMOSTE MAL BICHO

El mal bicho dijo...

Jajaja!
Me parto y me troncho,
Lo primero, esto es mi blog, donde escribo lo QUE SE ME SALE DEL NABO!

2º) que comenten o no, me importa un PEPINO (por seguir con las hortalizas), y de lo que me crezco, como que no, cuando se trata de rectificar, soy el primero en hacerlo y en asumir mis errores.

3º) Lo de "Telecirco" es una forma de hablar igual que es "facha3", y otras más.

4º) NO se que hago perdiendo el tiempo en contestar a una persona que no se ni quien es, así que aburinho.

Ah! y comentar puedes comentar lo que te de la gana.

Anónimo dijo...

Jajaja!
Me parto y me troncho,
Lo primero, esto es mi blog, donde escribo lo QUE SE ME SALE DEL NABO!

2º) que comenten o no, me importa un PEPINO (por seguir con las hortalizas), y de lo que me crezco, como que no, cuando se trata de rectificar, soy el primero en hacerlo y en asumir mis errores.

3º) Lo de "Telecirco" es una forma de hablar igual que es "facha3", y otras más.

4º) NO se que hago perdiendo el tiempo en contestar a una persona que no se ni quien es, así que aburinho.

Ah! y comentar puedes comentar lo que te de la gana.

Anónimo dijo...

Desexo que che guste o meu comentario....porque iso é o único que quers...ter comentarios, aínda q sexan patéticos como ó penúltimo...
ah!!! muy buena la frase dondde SE ME SALE DEL NABO....
a ver se mañá túa nai dache nabos pra comere...non home, é pra que che salgan moitos....
BOAS NOITES mala becha

El mal bicho dijo...

Sen comentarios,
Nótase a quen defendo.

Anónimo dijo...

Gryndilow dicia que non pero mirase que hai alguén que está a tocar os collóns por andar a defender.. un bico Mal bicho!!

Bea dijo...

por certo o outro anónimo é meu!!

Ith dijo...

E OUTRA!! A ver a papaberzas 8por seguir coas verduras) que non teñas amigos fora do circulo da Sede non quere dicir que insultando teñas mais. Que te pires, que se es feliz fasendo o ridiculo escondida tras un anonimo, pois que che cunda pero
ti
es
simplemente
PATETICA.

E si, un blogue e un blogue onde se publica o que lle sae do Nabo ós Bloguers machos e da ameixa as bloguers femias, o malo e que a tua esta chea de tearañas porek teu macho cheja canso, claro, COMPRETE UN CADRO DE FRANCO E CANTALLE O CARA O SOL! ke e o ke sabvedes faser, ata nunk, lerda!