Encuesta "Bromas Telefónicas"

domingo, 16 de septiembre de 2007

1. Desparrame total: Farruquito, relájate hombre!:




2. El Cura: Tuturutú tuturutú:




3. Prueba de Novias: Lesbianas al poder:




4. Cuernos por partida doble: broma a tomar por culo:




5. Soy tu ano: Manolo Cabezabolo:




6. El Bezerrísimo: encaje de bolillos y a FO.... :




7. Mierda con ruedas:




8. La regla de mi mujer: la regla del divorcio:




9. Chica del instituto pillada: a repetir se ha dicho:




10. Lío de Cuernos: portero a domicilio:




11. Port Aventura: negra o de bourdeos:




4 comentarios:

Ith dijo...

MEU!! que che deu? mira que peaso actualizacion do blog de golpe!
Mira que estiven so media hora para le-lo das bromas trelefonicas (moi boas por certo).

El mal bicho dijo...

Pois que xa remataron as vacacións e necesitaba esquecer as malas novas dos últimos días.
O das bromas levoume o seu tempo seleccionalas, e ainda me quedaron unha chea delas.
Alegrome de que che gustaran.

Bea dijo...

Ese Rubi!!! que risas as que me botei!! isto había que facerllo a un que sei eu e ían descubrirse máis cousas. jajaja mira que me rin a saco!! son moi bos!!! un bikiño e asias polo de onte!! xaussss juapo!!!

El mal bicho dijo...

Pois si bea, a proba de noivos habría que facerlla a máis de algún.
Alégrome que che fixeran rir que boa falta che fai.
Xa sabes que estou ahí para o que queiras. Cúidate miña nena.